برگزاری کارگاه اموزشی مبانی مدیریت کیفیت در صنعت گردشگری
کارگاه آموزشی “مبانی مدیریت کیفیت در صنعت گردشگری” از سری دوره های آموزشی توانمندسازی فعالان گردشگری در یزد برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد؛ این کارگاه آموزشی با حضور بیش از ۴۰ نفر از علاقمندان به صنعت گردشگری به مدت ۸ ساعت در محل هتل داد برگزار شد.
لازم به ذکر است: سرفصل مطالب مطرح شده در این کارگاه آموزشی شامل کیفیت خدمات، عوامل رضایت مشتری، عوامل نارضایتی مشتریان، چک لیست کیفیت، کیفیت خدمات گردشگری، مدیریت کیفیت، کنترل کیفیت و تعالی سازمانی بود.
گفتنی است: مجری برگزاری این دوره، موسسه آموزشی خدمات گردشگری هفت اقلیم یزد بود.