به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد؛ صبح دیروز آیین معارفه “عباس قدیریان” رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان خاتم با حضور مدیرکل میراث فرهنگی استان، فرماندار و اعضای شورای شهر خاتم برگزار شد.
“سید مصطفی فاطمی” مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد در این مراسم با بیان اینکه شهرستان خاتم دارای قابلیت های بسیار در بخش گردشگری و میراث فرهنگی است، گفت: حفاظت، مرمت و معرفی مطلوب جاذبههای تاریخی، ایجاد اشتغال در حوز ه های مختلف، جذب سرمایهگذار و بخش خصوصی، ایجاد زیرساخت های گردشگری و شناسایی رشته های صنایع دستی شهرستان و تلاش در راستای توسعه آن ها از اولویت های مهم قدیریان می باشد.


















