هر گردشگر سفیر فرهنگی یزد است /باید چهره واقعی یزد را در عرصه ملی و بینالمللی به تصویر بکشیم
مدیرکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی یزد هر گردشگر را سفیر فرهنگی یزد دانست و گفت: «باید بتوانیم در راستای مبارزه با ایران هراسی و اسلام هراسی، چهره واقعی یزد را در عرصه ملی و بینالمللی به تصویر بکشیم.»
به گزارش روابطعمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایعدستی استان یزد، احمد آخوندی روز شنبه ۲۱ اسفندماه بابیان اینکه رضایت گردشگران در نوروز باید معیار خدماتدهی زیرساختهای گردشگری باشد، گفت: «یکی از مسائل مهمی که باید همزمان با توسعه گردشگری موردتوجه باشد، مربوط به رضایت گردشگران از یزد است.»
مدیرکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی استان یزد حس تجربه را یکی از لازمههای توسعه گردشگری دانست و گفت: «یزد باید مقصد سفر گردشگران باشد، لذا باید با رعایت کدهای اخلاقی و اخلاقمداری بتوانیم ضمن حفظ پیوستهای فرهنگی، یزد را مقصد هرساله گردشگران کنیم.»
آخوندی بابیان اینکه تجدید آموزشها و توجه به چنین نکاتی برای خدماتدهی در نوروز ۱۴۰۱ ضروری است، تصریح کرد: «بخش خصوصی گردشگری خصوصاً شرکتهای عامل و تشکلهای گردشگری میتوانند در بررسی و پایش رضایتمندی گردشگران و سنجش کیفیت خدمات در یزد ورود کنند.»
او ادامه داد: «یزد باید در محتوا سازی چنین مسائلی پررنگ ورود کند و باید بتوانیم در راستای مبارزه با ایران هراسی و اسلام هراسی، چهره واقعی یزد را در عرصه ملی و بینالمللی به تصویر بکشیم.»
مدیرکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی استان یزد هر گردشگر را سفیر فرهنگی یزد دانست و گفت: «هر گردشگر داخلی و خارجی سفیری فرهنگی برای معرفی یزد است، لذا باید بتوانیم از این ظرفیت مهم بهخوبی بهرهمند شویم.»
آخوندی در پایان با تأکید بر اهتمام شهرداری یزد در بررسی چنین مسائلی تصریح کرد: «در این خصوص باید از ظرفیتهای گستردهای مانند شهرداری نیز استفاده کنیم.»