دوره آموزشی بازاریابی و تکنیک های فروش در حوزه صنایع دستی در میراث فرهنگی یزد برگزار شد
دوره آموزشی بازاریابی و تکنیک های فروش در حوزه صنایع دستی روزهای دهم و یازدهم اردیبهشت ماه ۹۷؛ با حضور جمعی از هنرمندان و صنعتگران استان در اداره کل میراث فرهنگی یزد برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد؛ "محمد رضا دهقان مهرجردی" ضمن اعلام این خبر، گفت: این دوره با هدف آموزش علمی و آشنایی هنرمندان و صنعتگران استان با تکنیک های عملی فروش و بازاریابی مدرن در صنایع دستی از آغاز تا انجام، در دو نوبت صبح و عصر در اداره کل میراث فرهنگی استان برگزار گردید.
معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد در ادامه اظهار داشت: این دوره به گونه ای طراحی گردیده بود که پیش نیاز دوره های آتی سازمان بوده و هدف این بود که هنرمندان و صنعتگران بصورت مستمر به یادگیری اصول بازاریابی و فروش بپردازند تا در نهایت با پیشینه علمی و عملی آشنا و با اشتیاق بتوانند وارد دوره های بعد گردیده و در نهایت با بینش باز و بصیرت بهتری، دنیای حرفه ای فروش و بازار های سنتی و آنلاین را شناخته و در آنها مشغول به کسب و کار گردند.
گفتنی است: فن بیان در بازاریابی، زبان بدن و آشنائی با رفتار ارادی و غیر ارادی مشتری، یادگیری اصول و روابط اجتماعی در برخورد با مشتریان و مصرف کنندگان و چگونگی رعایت الزامات قوانین مترتب بر این روابط، مدیریت ارتباط با مشتری و آشنائی با فرآیندهای سیستم های ارتباط با مشتریان ((CRM، مطالعه و درک مفاهیم اصول اولیه بازاریابی مدرن و قوانین موجود در بازارهای ملی و فراملی، تکنیک های نوین در فروشندگی حرفه ای و تبدیل شدن به فروشنده و بازاریاب حرفه ای از جمله مباحثی بود بود که در این دوره آموزشی به آن پرداخته شد.
لازم به ذکر است: این دوره آموزشی به دلیل داشتن تنوع بالا در موضوعات در دو روز و دو نوبت صبح و عصر به جهت یادگیری بهتر شرکت کنندگان به صورت تئوری و عملی برگزار شد.