یزد، پیشرو در تولید اقلام تبلیغات گردشگری
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد گفت: استان یزد بالاترین امتیاز را در ارزیابی اقلام تبلیغات گردشگری در بین سایر استان ها کسب کرد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد،
سید مصطفی فاطمی، مدیرکل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی استان یزد با اشاره به اینکه برای اولین بار اقلام تبلیغات گردشگری استان ها در وزارت میراث فرهنگی مورد ارزیابی قرار گرفته است، گفت: استان یزد بالاترین امتیاز را در بین سایر استان ها کسب کرد.
او افزود: اقلام تبلیغات گردشگری، کتاب، کتابچه، بروشور، نقشه، کتاب عکس، کارت پستال، کلیپ و تیزر، ساک دستی و … را شامل می شود.
فاطمی اظهار داشت: امروزه در صنعت گردشگری باید از تبلیغات به عنوان مهمترین ابزار به صورت حرفه ای استفاده کرد، زیرا موفقیت تبلیغ در ارائه ارزش های فرهنگی و گردشگری هر کشور مبتنی بر درک صحیح و حرفه ای از تبلیغات و ارزش های آن است.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد افزود: یکی از ارکان مهم تبلیغات، رسانه های تبلیغاتی است که در میزان تاثیر تبلیغات بر مخاطب از اهمیت ویژه ای برخوردار است و استفاده درست از آن باعث افزایش تاثیر پیام می شود.