بهگزارش روابطعمومی ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی استان یزد، متن پیام احمد آخوندی به این شرح است:بسمالله الرحمن الرحیم۱۷ مرداد سالروز شهادت محمود صارمی که به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده یادآور تلاش انسانهای سختکوش و بیادعایی است که در کسوت خبرنگاری، رسالت خطیر اطلاعرسانی و آگاهی بخشی به جامعه را بر عهده دارند.فعالان عرصه اطلاعرسانی به عنوان طلایهداران جبهه آگاهی و روشنگری، رسالت سنگین آگاهی و بیداری جامعه را بر عهده دارند و به عنوان چشمان بیدار جامعه به بیان مشکلات و دغدغههای جامعه میپردازند و سختیها و ناملایمیهای این راه را به جان میخرند.اینجانب بر خود لازم میدانم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اصحاب رسانه به ویژه شهید محمود صارمی، این روز را به تمامی خبرنگاران و فعالان عرصه آگاهی بخشی و ارتقاء سطح فرهنگی، فکری، سیاسی، و اقتصادی جامعه تبریک و شادباش عرض نموده و برای آنان سلامتی و توفیق آرزو مینمایم.امید است جامعه خبری و رسانهای استان یزد همچون گذشته در ثبت و انعکاس رویدادها و وقایع استان، موفق و سربلند باشند.













