به گزارش روابطعمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایعدستی استان یزد، روز سهشنبه ۱۲ بهمنماه محمدرضا صباغیان نماینده مردم شهرهای ابرکوه، بافق، بهاباد، خاتم و مهریز در مجلس شورای اسلامی با حضور در پانزدهمین نمایشگاه بینالمللی گردشگری و سی و پنجمین نمایشگاه ملی صنایعدستی تهران، از غرفههای استان یزد در این نمایشگاه بازدید کرد.
نماینده مردم شهرهای ابرکوه، بافق، بهاباد، خاتم و مهریز در مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از تلاشهای شهرداری بافق گفت: «زحمات خوبی کشیده شده و البته ظرفیتهای بیشتری وجود دارد که در سالهای آتی از این ظرفیتها و با امکانات بیشتری استفاده میکنیم.»













