سامانه ۳۳۵۲۱ پاسخگوی گردشگران یزد خواهد بود
مدیرکل میراثفرهنگی گردشگری و صنایعدستی استان یزد از راهاندازی تلفن پاسخگوی میراث یزد با شماره ۳۳۵۲۱ خبر داد و گفت: «این سامانه بسیاری از مشکلات اسکان گردشگران یزد را برطرف خواهد کرد.»
به گزارش روابطعمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایعدستی استان یزد، روز شنبه ۲۸ اسفندماه احمد آخوندی با اعلام این خبر اظهار کرد: «یکی از مهمترین دغدغههای مردم و مسافران نوروزی مسئله اسکان است که از طریق تلفن پاسخگو میتوانیم این دغدغه را با راهنمایی بهموقع برطرف کنیم.»
آخوندی ادامه داد: «راهنمایی گردشگران در خصوص تمام مسائل سفر جزء برنامههای ما است و بانک اطلاعاتی شمارههای کشیک ستاد در تمام زمینهها از طریق این تلفن پاسخگو به مردم اطلاعرسانی خواهد شد.»
او با اشاره به اینکه پنج نیروی پاسخگو بهصورت شبانهروزی آماده خدماترسانی هستند، گفت: «سامانه ۳۳۵۲۱ بسیاری از دغدغههای مشترک ما و مردم را برطرف میکند.»
آخوندی افزود: «مسئله ساماندهی اسکان واحدهای غیرمجاز نیز تا حدودی از طریق پاسخگویی بهموقع به مخاطبان برای مسئله اسکان برطرف خواهد شد و با همراهی گردشگران میتوانیم جلوی بسیاری از سوءاستفادهها از آنها را بگیریم.»
مدیرکل میراثفرهنگی گردشگری و صنایعدستی استان یزد با تأکید بر اینکه یکی از مهمترین برنامههای این اداره¬کل در نوروز توجه به رضایت گردشگران و شکایات آنها است، تصریح کرد: «در خصوص این مسئله نیز سامانهای در دست طراحی است که با اهتمام شهرداری نسبت به آن اقدام خواهد شد.»