بهگزارش روابطعمومی ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی استان یزد: روز یکشنبه ۱۷ اسفندماه، معاون اول رئیسجمهوری در حاشیه سفر یکروزه خود به استان یزد، از نمایشگاه صنایعدستی در روستای احمدآباد مشیر بازدید کرد.
در این نمایشگاه یکروزه، ۳ هنرمند در رشتههای زیلوبافی، سفال و سرامیک و موتابی از طرف صندوق کارآفرینی امید میبد، یک هنرمند در رشتههای بومی شهرستان ابرکوه از طرف صندوق کارآفرینی امید ابرکوه، و ۴ هنرمند در رشتههای میناکاری و فیروزه کوبی، سبدبافی و سنگتراشی مهریز نیز از طرف معاونت صنایعدستی استان شرکت کردند.
لازم به ذکر است: در این نمایشگاه کارگاه زنده موتابی میبد و سبدبافی مهریز برپا شد.













