بازاریابی و تبادل فرهنگ دستاوردهای نمایشگاه صنایعدستی
مدیرکل توسعه گردشگری داخلی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایعدستی بابیان اینکه نمایشگاه صنایعدستی صرفاً مربوط به عرضه صنایعدستی نیست گفت: «در این نمایشگاه بازار سازی و بازاریابی، ایجاد حلقههای زنجیره صنایعدستی و همچنین تبادل فرهنگ و آدابورسوم نقاط مختلف کشور در حال اتفاق افتادن است.»
به گزارش روابطعمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایعدستی استان یزد، سید مصطفی فاطمی شب گذشته ۲۹ اردیبهشتماه از سیزدهمین نمایشگاه ملی صنایعدستی در استان یزد بازدید کرد.
مدیرکل توسعه گردشگری داخلی وزارت میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی در این بازدید ضمن گفتوگو با فعالان صنایعدستی و غرفه داران استانهای حاضر در نمایشگاه از لزوم رفع بخشی از مشکلات این حوزه با توسعه گردشگری خبر داد.
فاطمی با تأکید بر اینکه بخشی از بازار صنایعدستی در داخل کشور بارونق گردشگری تأمین میشود، خاطرنشان کرد: «میتوانیم با توسعه گردشگری بخشی از نیازهای جامعه صنایعدستی خصوصاً بخش بازار را حلوفصل کنیم.»
او البته در سخنرانی در سیزدهمین نمایشگاه ملی صنایعدستی تصریح کرد: «این نمایشگاه، صرفاً مربوط به صنایعدستی نیست و شاهد هستیم که در این نمایشگاه بازار سازی و بازاریابی، ایجاد حلقههای زنجیره صنایعدستی و همچنین تبادل فرهنگ و آدابورسوم نقاط مختلف کشور در حال اتفاق افتادن است.»
فاطمی برگزاری رویدادها و برنامههای جانبی در نمایشگاههای صنایعدستی را فرصتی برای معرفی و توسعه گردشگری دانست و گفت: «برگزاری نمایشگاههای صنایعدستی منجر به جریان سفر میشود و در تکرار این مهم، باید اقدام کرد.»