پیام تبریک مدیرکل میراث‌فرهنگی یزد به مناسبت روز خبرنگار

۱۶ مرداد ۱۴۰۳ / در میراث فرهنگی

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی یزد متن پیام سید محمد رستگاری بدین شرح است: هفدهم مرداد فرارسیدن روز خبرنگار بهانه‌ای است برای قدردانی و تشکر از زحمات خبرنگاران و فعالان حوزه خبر که همواره در راستای آگاهی بخشی و روشنگری و اعتلای شور و شعور در جامعه، مجدانه و بی‌وقفه با قلم‌فرسایی در تلاش‌اند.

خبرنگاران وجدان بیدار، چشمان بینا، زبان گویای جامعه و طلایه‌داران جبهه آگاهی هستند که با تعمق و نکته‌سنجی خود به کشف حقایق می‌پردازند و آن را در کمترین زمان به اطلاع مخاطبان می‌رسانند.

این‌جانب روز خبرنگار را به‌تمامی خبرنگاران، صاحبان اندیشه و فعالان این حوزه، علی‌الخصوص خبرنگاران فعال در حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، تبریک عرض می‌نمایم.

امید است با استعانت و توکل به خداوند متعال در انجام رسالت آگاهی‌بخشی، شفاف‌سازی، مطالبه گری و ارتقای سطح علمی و فرهنگی جامعه موفق و مؤید باشید.

آخرین مطالب

تدوین برنامه مرمت مرحله‌ای بازارچه تاریخی حاج میرزا هادی اردکان

عملیات مرمت اضطراری باغ تاریخی حمص در بافق آغاز شد

بررسی پیشینه باستان‌شناختی شهر تاریخی یزد در بیست و نهمین نشست کمیته تاریخی‌فرهنگی

معاون گردشگری کشور:
گردشگری محرم در یزد ظرفیت مهم توسعه فرهنگی و اقتصادی است

جمع‌آوری مناره‌های الحاقی مسجد جامع ابرند آباد؛ گامی در مسیر احیای اصالت تاریخی بنا

بازدید معاون گردشگری کشور از باغ جهانی پهلوان‌پور مهریز

بازدید معاون گردشگری کشور از مجموعه گردشگری نیر زیبای من

بازدید معاون گردشگری کشور از مجموعه گردشگری آریا باغ آقا هاشم تفت

گردشگری در اولویت سیاست‌های توسعه اقتصادی کشور قرار دارد

بازدید معاون گردشگری کشور و مسئولان میراث‌فرهنگی از بافت تاریخی و مسجد جامع یزد

بازدید معاون گردشگری کشور و مسئولان میراث‌فرهنگی از موزه آب یزد

بازدید معاون گردشگری کشور و مسئولان میراث‌فرهنگی یزد از پروژه گردشگری شمس