بررسی راهکارهای ارتقای کیفیت خدماترسانی به مسافران نوروزی مهریز
راهکارهای ارتقای کیفیت خدماترسانی به مسافران نوروزی مهریز بررسی شد.
بهگزارش روابطعمومی ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی استان یزد، حسین عسکر زاده فرماندار مهریز به همراه اعضای ستاد سفر، باهدف ارتقای کیفیت خدماترسانی به مسافران، از مجتمع بینراهی آتنا و دیگر نقاط کلیدی ورودی شهر مهریز بازدید کرد.
این بازدید شامل بررسی محل اقامت مسافران قبل از دو راهی، زیرگذر ورودی شهر مهریز و مسجد بابالحوائج اول جاده سریزد بود.
در این بازدید، عسکر زاده ضمن ارزیابی امکانات موجود، بر لزوم ارائه خدمات بهتر و افزایش رفاه مسافران تأکید کرد.
او با اشاره به اهمیت میهماننوازی و فراهم کردن شرایط مناسب برای مسافران، خواستار همکاری تمامی نهادهای مرتبط برای بهبود خدمات شد.
این اقدام نشاندهنده اهتمام ویژه مسئولان به آسایش و راحتی مسافران در ایام سفر نوروز هست و امید میرود با اجرای پیشنهادات مطرح شده، تجربهای مثبت برای گردشگران و مسافران فراهم شود.
انتهای پیام/